Pagina's

zondag 3 september 2017

Happy birthday

Hallo allemaal,

Wat een leuke reactie op mijn vorige kaart, altijd leuk om te lezen. En ik moet bekennen dat ik bij een hoop reacties jullie ook wel gelijk moeten geven. Ook ik heb natuurlijk genoeg spullen en het opbergen wordt ook steeds moeilijker. Mijn mallenbord(en) beginnen nu echt wel vol aan het raken. En ook mijn mandjes met blokken papier staan propvol maar Nicolette en ik vinden het als zussen ook altijd een gezellig uitje dus gaan we toch altijd wel haha. En ik neem me ook steeds voor om echt de oude spullen op te maken hoor maar ja........ ach..... het is gewoon ook heel gezellig.

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik voor een neef heb gemaakt die zaterdag jarig is. De mal komt uit China, die hebben jullie ook al bij Nicolette gezien waarschijnlijk. Omdat ik natuurlijk niet hetzelfde wilde maken heb ik een sketch gebuikt van  freshlymadesketches maar heb de sketch alleen gekanteld. Vandaag nog even lekker een dagje in Putten geweest met mijn dochter. Daar waren mijn ouders op vakantie, even heerlijk de bosgeur opsnuiven ....

Op de beurs heb ik een leuke stempelset gekocht van Marianne Design, nr CS0993, met allemaal leuke poststempeltjes. Eentje heb ik op de envelop gestempeld.
Het is zoveel leuker om een echt kaartje te krijgen dan per email toch?

 
Deze kaart doet mee bij:

scrapcardschallengeblog - ruitjes en/of streepjes
justkeeponcreating - september challenge
kaartjes-inspiratie-challenges  -  alles mag (via facebook)

En ook stond ik met mijn kaartje in de top 3

Simply Create Too Challenge Blog
Fijne avond!


22 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart heb je voor je neef gemaakt, Caroline.
    En ach...elk excuus is goed voor een mooie aankoop, hoor! Er komen ook telkens zulke leuke nieuwe spulletjes op de markt. En als je niets hebt....kun je ook niets maken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superstoere kaart, Caroline...die veter door die eyelets doen het heel goed! Tja, wat dat kopen betreft...af en toe vind ik ook dat ik genoeg heb, maar een andere keer (lees: meestal) kan ik het niet laten om toch weer het een en ander aan te schaffen. Geniet er maar lekker van hoor!
    Het was heerlijk weerom in het bos te vertoeven! Proficiat met je winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart Caroline!...had hem ook al bij Nicolette gezien is wel een hele gave mal. Ja denk dat we het allemaal wel hebben dat we steeds meer spulletjes krijgen maar ja er is ook zoveel leuks te koop. En samen met je zus na de beurs dat moet je erin houden lijkt me zo gezellig...Heb geen zus en over mijn schoonzussen zal ik het maar niet hebben haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke stoere kaart is dit. Leuk dat je de mal gelijk hebt gebruikt. En ook je eyelets geven een leuke touch. En fijn dat je een leuke dag hebt gehad bij papa en mama.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie stoere kaart ! Heel mooi papier leuke accentjes met de sterren .
    Gefeliciteerd met je top kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jouw kaart met de sneaker is heel erg leuk, het is eigenlijk een stans van MFT maar dan €17,-- duurder.
    Gefeliciteerd met je Top plekje,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw kaart met de gave sneaker is ook prachtig Caroline en gaaf die veter door de eyelets!
    De zoektocht naar stansen wordt ook steeds groter merk ik, voor je door de berg heen bent...errug...hihi proficiat met je top 3 plek!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ook heel erg bedankt voor je inzending naar Scr@p=Cards..prachtige ruit!!

      Verwijderen
  8. Een hele gave kaart met die all-star schoen. Toch wel superleuk voor een mannen of jongenskaart.....en in het roze toch ook wel voor een meisjeskaart...een stoere....Leuk idee.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartje, die sneaker is heel gaaf, had hem al voorbij zien komen. Ik heb ook veel te veel spullen en toch koop ik steeds weer bij. Er komen iedere keer weer zulke mooi collecties uit, ik kan het niet laten tóch weer iets te bestellen 😌 misschien maar een keer de oude spulletjes die ik niet meer gebruik verkopen.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline
    Geweldige kaart is dit, zo stoer met die sneaker.
    Gefeliciteerd met je top drie plaatsje.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welcome back to just keep on creating. This card is so much fun and is suitable for anyone, love unisex cards. The shoe looks great and really stands out.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolette wat een super gave en stoere mannenkaart heb je gemaakt voor je neefje
    dank dat je met ons meedoet op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw variant met de sneaker is ook heel leuk! Lekker stoer. Mijn kast puilt uit met mooi papier, maar als ik weer iets nieuws in de winkel zie, kan ik dat moeilijk laten liggen!
    Gefeliciteerd met je top-notering.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je succesje! en wart een mooie stoere kaart met de sterren en gymp. super de sup leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaaaf is ie Caroline en ik zie strepen én ruitjes dus hélemaal top voor onze Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je vandaag hier bij ons in Putten was Caroline. Gezellig hoor. Je kaartje is super gedaan met die leuke stoere gymp erop. Heel tof gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful cards!! Love that fun sneaker...adorable use of the sketch. So glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie stoere kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline